feelings united

Beste lezer,
Op woensdag 12 juni 2013 organiseren wij Juzt Do It!, een talentendag voor kinderen en jongeren van 8 tot 18 jaar in crisisopvang. Deze dag gaat niet alleen om plezier maar juist om het ontdekken van talenten. Een ontdekkingsreis om de kinderen vertrouwen en inspiratie te geven. We hebben jouw hulp nodig om er een bijzondere dag van te maken.

We organiseren allerlei workshops in combinatie met activiteiten waar de kinderen en jongeren ongedwongen plezier aan kunnen beleven. Zo zijn er workshops voor dans, visagie, sieraden maken, cupcakes bakken/versieren en sportclinics. Voor de fun kunnen kinderen een rondje in een racewagen rijden en muziek maken. En de inwendige mens wordt natuurlijk ook niet vergeten.

Wij zijn Feelings United, een inspirerende groep mensen van 20 personen. Wij volgen een training voor Inspirerend leidinggeven bij Corinor. Het organiseren van deze dag is een onderdeel van de training. Op www.feelingsunited.nl kun je meer informatie vinden over ons, Corinor en de stichting Pay it Forward.

Centraal staan kinderen en jongeren in de crisisopvang in de leeftijd van 8 tot 18 jaar. Kinderen en jongeren komen bijvoorbeeld bij Juzt terecht, als één of beide ouders ziek zijn en niet meer voor de kinderen kunnen zorgen. Deze jongeren hebben al veel meegemaakt en kunnen een positieve impuls goed gebruiken om de juiste keuzes in hun eigen leven te maken.

Alle hulp (niet alleen financieel) is welkom, zowel van particulieren als bedrijven. Sponsoring kan ook door het schenken van materialen, zoals knutselspullen of het organiseren van een workshop, etc. Wil jij een bijdrage als vrijwilliger leveren aan deze dag of weet jij iemand die ook zou willen helpen, neem dan contact met ons op via info@feelingsunited.nl.

Je kunt je financiële bijdrage storten op bankrekeningnummer: 93.82.08.381, t.n.v. Stichting Pay It Forward, onder vermelding van Project Feelings United. Goed om te weten is dat stichting Pay It Forward een ANBI gecertificeerd goed doel is. Dus giften aan deze stichting zijn aftrekbaar van de belasting.

Zonder jouw steun is het niet mogelijk om de kinderen en jongeren hun talenten te laten ontdekken. Alvast hartelijk dank voor je bijdrage!