PrachtPuurKracht

Wij zijn Pracht Puur Kracht. Op 9 juni 2014 organiseren wij een Prachtdag voor kinderen die leven in verborgen armoede onder het motto “Vier het feestje van je leven!”

Eén op de negen kinderen in Nederland groeit op in armoede. Voor deze kinderen betekent dit dat er onvoldoende geld is voor voedsel, kleding of een verwarmd huis. Een verjaardagsfeestje vieren is voor deze kinderen niet mogelijk. Naar  een verjaardagsfeestje gaan is ook niet mogelijk. Immers, geld om cadeaus te kopen is er niet. Wij geven deze kinderen op maandag 9 juni (2e Pinksterdag) het feestje van hun leven.

Onze samenwerking

Pracht Puur Kracht is een project van deelnemers aan de Gandhi training voor Inspirerend Leiderschap van Corinor. Vanuit de warmte in onze harten willen we een verschil maken voor kinderen die leven in verborgen armoede.

We handelen vanuit de kernwaarden puur, stralend, krachtig en gepassioneerd. We gaan voor stralende kindergezichtjes aan het eind van de dag.

Wil jij helpen?

Pracht Puur Kracht organiseert deze dag volledig belangeloos maar heeft hierbij wel hulp nodig. We komen graag in contact met vrijwilligers die ons willen helpen op 9 juni 2014 er voor de kinderen te zijn. Ook sponsors die ons project willen ondersteunen, financieel of met producten, zoals cadeautjes of fruit kunnen zich melden. Elke bijdrage, groot of klein, kan helpen het verschil te maken!

We zijn verbonden aan de stichting Pay it Forward. Deze stichting is ANBI geregistreerd. Dit maakt je gift aftrekbaar.

Wil jij graag op de hoogte gehouden worden over ons initiatief of wil je helpen, mail ons dan je e-mailadres via prachtpuurkracht@gmail.com.

Je bijdrage kan je overmaken via Bank SNS 93 82 08 381 en IBAN NL50 SNSB 0938 2083 81 o.v.v. Pracht Puur Kracht.

Meer info?
Bezoek onze website: www.prachtpuurkracht.nl

We wensen jou een prachtdag!

Annet, Anoek, Arianne, Christie, Cor, Corola, Eddy, Erik, Esther, Hugo Jan, Ingeborg, Jorrin, Kees, Kees, Luuk, Marcel, Mirjam, Petra, Ruud en Tanja