VIVA LA VIDA

Viva la vida is de naam van onze groep, oftewel leve het leven. Samengebracht dankzij de Gandhi-training van Corinor voor inspirerend leiderschap  willen wij, 18 enthousiaste mensen, inspirerend, avontuurlijk, liefdevol en genietend in het leven staan. Niet alleen, maar samen, met en voor anderen.
Op zaterdag 3 december 2011 organiseren wij een dag, geheel in Sinterklaassfeer, voor mensen die in een Thomashuis wonen, een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking. Op deze dag gaan wij bewoners van een aantal Thomashuizen in het zonnetje zetten, zodat zij lekker kunnen genieten van een bijzondere dag.
En hoe gaat deze dag er dan uitzien?  Aan het programma wordt nog hard gewerkt. Hiervoor gaan we eerst goed afstemmen met de bewoners van de Thomashuizen, zodat we goed weten wat zij echt leuk zouden vinden. Maar natuurlijk hebben wij zelf al wel wat bedacht.  In de ochtend hebben wij voor hen workshops in gedachten, waarbij te denken valt aan knutselen, spelletjes en overige activiteiten. De middag gaan we dan beginnen met een gezellige lunch, gevolgd door een echt Sinterklaasfeest, waarbij ook pieten en pakjes niet mogen ontbreken. Het belooft dus een heel bijzondere dag te worden.
Wij organiseren deze dag geheel belangeloos, maar daar hebben we wel hulp bij nodig. Alle hulp is welkom, zowel van particulieren als bedrijven. Uw bijdrage kan deze bijzondere dag mogelijk maken. U kunt ons sponsoren in de vorm van geld, maar ook door het schenken van materialen, zoals broodjes voor de lunch, knutselspullen, zwartepietenpakken, fruit, sinterklaascadeautjes, etc.. Ook ideeën zijn van harte welkom. Verder is het mogelijk u aan te melden als vrijwilliger voor deze dag. Wat uw bijdrage ook mag zijn, deze zal zeker zeer gewaardeerd worden, niet alleen door ons, maar vooral ook door de mensen voor wie deze dag bestemd is, de bewoners van de Thomashuizen.
Meer informatie over Thomashuizen vindt u op:     http://www.thomashuizen.nl/home.aspx

SPONSORING

Wij streven ernaar de wereld een stukje mooier te maken door belangeloos kleur te geven aan het leven van een ander en u kunt ons daarbij helpen!
Help ons de bewoners van de Thomashuizen op 3 december in het zonnetje te zetten!
Uw bijdrage maakt het verschil! Hartelijk dank hiervoor!
U kunt uw financiële bijdrage storten op:

Bankrekeningnummer: 93.82.08.691
Ten name van:  Stichting Pay It Forward – Ter Aar
Onder vermelding van: Project Viva la vida
De stichting is door de belastingdienst aangemerkt als ANBI instelling, wat betekent dat uw giften hieraan aftrekbaar zijn.