Yes we Can

Lieve sponsoren en vrijwilligers,

Zoals inmiddels bij jullie bekend mogen wij op zaterdag 8 december een prachtige dag organiseren voor chronisch zieke kinderen: De Superdag.

‘Wij’ zijn de groep ‘Yes we can’ die in het weekend van 15 & 16 september jl. met de 100 dagen durende Ghandi-training van Corinor zijn gestart.

Zoals jullie al hebben ervaren, kregen we 16 september 90 minuten de tijd om mensen te benaderen die wellicht iets voor deze kinderen willen betekenen.

Het is ongelooflijk, enorm motiverend en inspirerend wat wij met elkaar in die 90 minuten hebben bereikt. ‘Wij’ zijn natuurlijk ook jullie! Jullie vrijwilligers en sponsoren maken deze dag uiteindelijk echt mogelijk!

Graag willen wij nu alvast met jullie delen wat wij samen met jullie hebben gerealiseerd in deze 90 minuten:

• * Er hebben zich 60 (!) vrijwilligers aangemeld om op deze dag te komen helpen. Dat is natuurlijk fantastisch, dank jullie wel! Alle vrijwilligers zijn op een lijst geplaatst, zodra we weten hoe groot de groep kinderen is (hier wordt momenteel hard aan gewerkt), weten we hoeveel vrijwilligers nodig zijn. Vrijwilligers, jullie horen zo spoedig mogelijk van ons!
  • * Schminkers
  • * Een aantal (echte) lieve huisdieren waarmee de kinderen kunnen knuffelen
  • * Een paar fantastische mensen die bijvoorbeeld in de klas van hun kind(eren) aan de klasgenoten vragen geld in te zamelen (let op: geld is natuurlijk nodig maar wij zijn blij met ieder bedrag, dat kan 0,50 cent zijn maar natuurlijk ook meer indien je dat kunt missen, het gaat om het gebaar!)
  • * Pay it forward: mensen die deze boodschap aan hun vrienden (en eventueel kinderen, klasgenoten van de kinderen etc.) zullen overbrengen
  • * Muziekinstallatie
  • * DJ
  • * Lekkers voor de kinderen
  • * Iemand die patat levert en kan bakken;
  • * Gebruik maken (van de mogelijkheden) van de stichting payitforward: www.payitforward.nl
  • * En last but not least; we hebben een aardig startbedrag binnen gehaald, dankzij jullie vrijgevigheid!

En dit dus allemaal in 90 minuten!

Maar wij zijn nog niet klaar, we zijn net begonnen!

Yes we can heeft allemaal nog acties uitstaan zowel qua activiteiten voor de kinderen als financieel. We zijn dan ook heel benieuwd wat wij uiteindelijk met z’n allen voor deze chronisch zieke kinderen kunnen organiseren.

Als het uiteindelijke bedrag hoger is dan nodig voor De Superdag, stelt ons dat in staat om mogelijk nog een Superdag voor deze kinderen te organiseren en/of om geld aan andere mooie doelen van de stichting pay it forward of een volgende Gandhi-training te geven.

Een ieder die reeds heeft toegezegd te helpen (op wat voor manier dan ook) om er een mooie dag van te maken, willen wij bij deze alvast hartelijk bedanken!

Wil jij (een andere) deelname leveren aan deze dag of weet jij iemand die ook zou willen helpen? Pay it forward en laat het ons weten via: Facebook: ‘Yes we can Gandhi’

of via de site www.payitforward.nl/yeswecan of stort een bedrag op bank-rekeningnummer: 938208888 SNS bank t.n.v. Stichting Pay it Forward onder vermelding van Gandhi groep “YES WE CAN”.

Tot zover, nogmaals hartelijk dank voor je inzet tot nu toe! Je ontvangt zo spoedig mogelijk meer informatie van ons!

Liefs,

Gandhi-groep ‘Yes we Can’: Bart, Frans, Peer, Ruud, Robert Jan, Marloes, Manon, Marcel, Hanneke, Elvire, Edwin en Lilith.