LEEF! organiseert een onvergetelijke dag voor eenzame ouderen

Ruim 1 miljoen ouderen voelt zich eenzaam; dit is 1 op de 4 ouderen in Nederland! 200.000 van die ouderen zijn extreem eenzaam: zij hebben hooguit eens per maand een sociaal contact, iemand die vraagt: ‘Hoe gaat het met u?’. Stel je eens voor dat dit jouw vader of moeder is. Jouw buurman of buurvrouw. Jouw oom of tante. Misschien wel een broer of zus. Kun jij je dat voorstellen? Dit gaat ons aan het hart! Daarom organiseren wij – team LEEF! – namens Stichting Pay it Forward, een onvergetelijke dag voor eenzame ouderen in Nederland op donderdag 27 juni a.s. in Rotterdam. Ons grootste doel is om ze deze dag te laten stralen en de eenzaamheid even te laten vergeten. Daarnaast willen we mensen direct met elkaar in contact brengen, zodat ze na deze dag hopelijk één of zelfs meerdere mensen hebben, waar ze af en toe eens een praatje mee gaan maken. Uit de eenzaamheid! Uiteraard zullen wij er alles aan doen om ze een onvergetelijke dag te bezorgen, waar ze nog lang van kunnen nagenieten en over zullen napraten!
De Pay it Forward-gedachte is heel eenvoudig: als jij een ander helpt en die helpt ook weer een ander, dan maken we de wereld met elkaar mooier, in ruil voor een schitterende glimlach en een goed gevoel!

Zou jij een (financiële) bijdrage aan deze dag willen leveren? Dat kan door hier te klikken!

Namens de eenzame ouderen, hartelijk dank!