Zoeken naar:

Welkom op de site van Stichting Pay it Forward

Stichting Pay it Forward (PIF) Nederland is opgericht door een groep enthousiastelingen vanuit een leiderschapstraining waar ze elkaar ontmoetten. De verbinding lag in de behoefte om iets te betekenen voor anderen, hen te inspireren om op hun beurt er weer te zijn voor anderen, en op die manier een sneeuwbaleffect te creëren. Sindsdien is deze stichting actief gebleven.

Bij Stichting Pay it Forward willen wij een verschil maken en hebben ervoor gekozen om structureel een deel van onze tijd vrij te maken om ons belangeloos in te zetten voor anderen. Op die manier dragen wij bij aan een betere wereld voor onze kinderen of de volgende generatie. Om deze beweging te laten groeien, inspireren we mensen en organisaties met de Pay-it-Forward gedachte. Dit doen wij onder andere op de volgende manieren:

Administratieve ondersteuning van PIF-projecten van scholen en trainingsbureaus

Dankzij onze administratieve ondersteuning en begeleiding, kunnen projectgroepen focussen op hun sponsoren en de organisatie van hun eigen evenement. Wij nemen veel administratieve lasten weg en bieden onze ANBI-status aan om sponsoring aantrekkelijk (belasting-aftrekbaar) te maken.

Het initiëren en coördineren van PIF-projecten

Stichting Pay it Forward heeft een flink netwerk van vrijwilligers die graag een mooie dag organiseren voor een zelf gekozen doelgroep of willen anderen daarbij graag ondersteunen. Wij stellen de groepen samen en helpen deze groepen, waar nodig, een prachtig event te organiseren.

Verspreiden van de PIF-gedachte door het geven van presentaties op scholen en trainingen.

Bestuursleden van stichting Pay it Forward zijn vrijwilligers en ontvangen geen vergoeding voor hun werkzaamheden.